söndag 27 maj 2012

Hey!

Åhh... dålig update för min del. har verkligen haft såååå mycket att göra hela tiden, så är så trött haha.. och har väl inte haft så stor lust att blogga heller.. 

men men, vad jag har gjort... jobbat (såklart) träffat vänner, en kompis från sverige var här på besök en helg, hängt på uteserveringar, (mycket vapiano) börjat träna sen 3 veckor tillbaka! tycker de är super kul och hoppas de håller i sig..hängt med gamla och nya jobbarkompisar, varit i parken och solat m.m. Listan är lång! :)Men jag gillar de! Vintern är så trist, nu ska man passa på!!

Sen då.... på torsdag åker jag på en weekend till svearike!! Sååå skoj de ska bli, längtar verkligen! Ska pussa sönder min bästa kimibus.. *saknar* Så mina vänner, hör av er!!! :) 

får bli en bild på kimi..fina fina..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar